Vážení zákazníci, z našej ponuky podujatí, služieb a licencií (ďalej služba) si môžete vybrať jeden alebo kombináciu kurzov, školení, webinárov, vstupov na konferencie, licencií produktov a pod. Naše služby pri tom môžete objednávať pre svoju potrebu alebo pre potrebu inej osoby / osôb a pri objednávaní si zvoliť niekoľko spôsobov platby.
Spôsoby objednania
Objednávam pre seba
V prípade, ak objednávate služby pre vlastné využitie, vložte ich do košíka a dokončite svoju objednávku vyplnením fakturačných/dodacích údajov a potvrdením objednávky dokončením všetkých krokov v košíku. Nezabudnite potvrdiť potrebné súhlasy s obchodnými podmienkami a spracovaním vašich osobných údajov. Obratom po objednaní služby vám odošleme potvrdzovací e-mail o prijatí vašej objednávky.
Objednávam pre niekoho iného
V prípade, ak objednávate služby pre niekoho iného (napríklad vstup na školenie/konferenciu pre kolegov), vložte si vybrané služby v potrebnom počte do košíka a dokončite svoju objednávku vyplnením fakturačných/dodacích údajov a potvrdením objednávky dokončením všetkých krokov v košíku. Nezabudnite potvrdiť potrebné súhlasy s obchodnými podmienkami a spracovaním vašich osobných údajov. Obratom po objednaní služby vám odošleme potvrdzovací e-mail o prijatí vašej objednávky.
Pre využitie služieb osobami, pre ktoré ich objednávate, je ďalej potrebné, aby sa sami zaregistrovali prostredníctvom nášho registračného formulára. Následne po registrácii ich budeme kontaktovať a informovať o objednanej službe - napríklad o podrobnostiach alebo organizačných pokynoch podujatia, na ktoré ste im objednali vstup.
Spôsob platby
Po vložení služby do košíka si môžete zvoliť dva spôsoby platby:
Prevodom na náš účet - Zálohová faktúra
Pri voľbe tohto spôsobu platby najskôr spracujeme vašu objednávku a následne vám odošleme zálohovú faktúru vo výške 100% z celkovej objednávky. Po jej úhrade vás budeme kontaktovať ohľadom vašej účasti na našom podujatí alebo účastí ďalších osôb, pre ktorých službu objednávate. V prípade zakúpenia licencií vám odošleme zakúpené licencie. Taktiež vám doručíme daňový doklad o prijatej platbe a v prípade podujatí po ich skončení vám vystavíme a odošleme faktúru.
Platba online platobnou metódou prostredníctvom platobnej brány Comgate (platba kartou, internet banking Slovenská sporiteľňa, Tatra banka, VÚB Banka)
Pri voľbe platby cez platobnú bránu môžete zaplatiť vašu objednávku hneď po jej potvrdení v našom e-shope. E-shop vás v poslednom kroku presmeruje priamo na stránky platobnej brány Comgate, kde budete môcť objednávku okamžite uhradiť. Po úhrade vám vystavíme zálohovú platbu a daňový doklad k úhrade a zároveň vás budeme kontaktovať ohľadom vašej účasti na našom podujatí alebo účastí ďalších osôb, pre ktorých službu objednávate. V prípade zakúpenia licencií vám odošleme zakúpené licencie. Taktiež vám doručíme daňový doklad o prijatej platbe a v prípade podujatí po ich skončení vám vystavíme a odošleme faktúru.